Roadmap online dienstverlening

Operationele vertaling van uw visie op online dienstverlening

Online dienstverlening wordt steeds belangrijker bij pensioencommunicatie een goede mix van digitale  maar ook telefonische en schriftelijke triggers in combinatie met digitale triggers kunnen ervvor zorgen dat uw digitale dinstverlening steeds beter gevonden en gewardeerd wordt.

Voor een optimaal resultaat is het belangrijk antwoord te vinden op vragen als:

  • Hoe vertaal ik mijn multi-channel strategie naar een online dienstverlening?
  • Welke communicatiekanalen gebruik ik om de deelnemers*) te verleiden om kennis te nemen van onze online dienstverlening?
  • Hoe komt ik van een bestaande naar een gewenste online dienstverlening?
  • Welke middelen zet ik op welke manier in om een deelnemer te verleiden om naar de website of het portaal te komen?

Antwoorden op deze vragen en implementatie van die antwoorden is een kernactiviteit van Agile Business Consultants. Samen met u vervaardigen wij een roadmap om gefaseerd de gewenste situatie te bereiken. Ook zijn wij in staat om de activiteiten uit de roadmap samen met u uit te voeren, zodat de gewenste online dienstverlening daadwerkelijk werkt.

*) overal waar deelnemer staat is ook werkgever of een andere doelgroep te lezen.


Publicaties
Voor pensioen-communicatie staat bij PMT de deelnemer zelf aan het roer
Visie wet pensioencommunicatie  

Solutions

Aanpak voor inrichten digitale dienstverlening

 

 


Klantprojecten

Programma Digitaal Pensioenfonds

  

 Programma digitale deelnemer communicatie

Agile architectuur inrichting


Direct contact?

Léon van der Meer
+31 (0)23 547 61 67
Email ons via dit contactformulier