Workshop Customer Journeys Idella

Op 1 november 2018 organiseerde ABC in samenwerking met Idella voor de 3e keer de workshop 'Uw digitale pensioencommunicatie inrichten via Customer Journeys'. Actieve en potentiële klanten konden hier met elkaar in gesprek over het inrichten van digitale pensioencommunicatie.

Naast ruimte voor de deelnemers om kennis en ervaringen te delen, werd kort uitgelegd wat de problematiek is bij de duidelijke scheiding tussen de front - en back office en tussen website en deelnemersportaal (mijn omgeving).

We hebben laten zien hoe website en Mijnomgeving met innovatieve dialoogtechnologie vloeiend in elkaar kunnen overlopen. Daarnaast lieten we zien hoe je voor elke deelnemer specifiek handelingsperspectief kunt creëren d.m.v. het vervaardigen van een Customer Journey. De Cusotmer journey wordt vertaald naar een dialoog met de deelnemer. Hierdoor staat de deelnemer straks écht centraal. Daarna gingen de deelnemers zelf in een workshop aan de gang met het maken van een Customer Journey en werd dit direct live werkend getoond voor een fictief pensioenfonds op website en deelnemersportaal.

Klik hier voor meer informatie over Idella.

Deze pagina is gepubliceerd op: 2 november 2018

Direct contact?

Léon van der Meer
+31 (0)23 547 61 67
Email ons via dit contactformulier