Diensten
Direct contact?
Léon van der Meer
+31 (0)6 22 44 54 79
Email ons via dit contactformulier
Inrichten online dienstverlening
Operationele vertaling van uw visie op online dienstverlening
Online dienstverlening wordt steeds belangrijker bij pensioencommunicatie een goede mix van digitale maar ook telefonische en schriftelijke triggers in combinatie met digitale triggers kunnen ervvor zorgen dat uw digitale dinstverlening steeds beter gevonden en gewardeerd wordt.
Voor een optimaal resultaat is het belangrijk antwoord te vinden op vragen als:
- Hoe vertaal ik mijn multi-channel strategie naar een online dienstverlening?
- Welke communicatiekanalen gebruik ik om de deelnemers*) te verleiden om kennis te nemen van onze online dienstverlening?
- Hoe komt ik van een bestaande naar een gewenste online dienstverlening?
- Welke middelen zet ik op welke manier in om een deelnemer te verleiden om naar de website of het portaal te komen?
Antwoorden op deze vragen en implementatie van die antwoorden is een kernactiviteit van Agile Business Consultants. Samen met u vervaardigen wij een roadmap om gefaseerd de gewenste situatie te bereiken. Ook zijn wij in staat om de activiteiten uit de roadmap samen met u uit te voeren, zodat de gewenste online dienstverlening daadwerkelijk werkt.
*) overal waar deelnemer staat is ook werkgever of een andere doelgroep te lezen.
Publicaties |
||
| Visie wet pensioencommunicatie | ||
Solutions |
||
| Aanpak voor inrichten digitale dienstverlening |
|
|
Klantprojecten |
||
|
|
||
Direct contact?
Léon van der Meer
+31 (0)6 22 44 54 79
Email ons via dit contactformulier
